Jak si vyřídit pobyt v lázních
  • 1Návrh na lázeňskou péči
  • 2Potvrzení praktického lékaře
  • 3Odeslání návrhu pojišťovně
  • 4Schválení revizním lékařem
  • 5Schválení pojišťovnou
  • 6Odeslání zvacího dopisu
  • 7Vítejte v Lázních Darkov
1

Návrh na lázeňskou péči

Na základě doporučení odborného lékaře můžete požádat praktického lékaře o vypsání „Návrhu na lázeňskou péči“.

2

Potvrzení praktického lékaře

Praktický lékař má tiskopis dokumentu k dispozici. V kolonce „doporučené místo pro lázeňskou léčbu“ lékař vypíše Lázně Darkov, dále doporučujeme, aby lékař v návrhu uvedl i Váš telefonní kontakt, abychom se s Vámi mohli operativně spojit ohledně nástupu.

3

Odeslání návrhu pojišťovně

Může se stát, že praktický lékař bude požadovat písemnou zprávu od Vašeho odborného lékaře (např. pokud jste absolvovali operaci apod.). Vezměte si ji proto k praktickému lékaři s sebou. Jakmile je návrh lékařem vypsán, odesílá jej lékař Vaší zdravotní pojišťovně.

4

Schválení revizním lékařem

Revizní lékař zdravotní pojišťovny rozhodne, zda návrh schválí, tj. zda Vám lázeňská péče bude zdravotní pojišťovnou uhrazena. Rozhoduje i o formě pobytu: Komplexní lázeňská péče – zdravotní pojišťovna hradí celodenní stravování, standardní ubytování ve dvoulůžkovém pokoji (nehradí příplatek za nadstandardní vybavení), lékařská vyšetření a lázeňské léčebné výkony (procedury). Zdravotní pojišťovna nehradí dopravu do lázní a zpět. Klient má nárok na vystavení pracovní neschopnosti po dobu svého pobytu v lázních. Příspěvková lázeňská péče – zdravotní pojišťovna hradí lékařská vyšetření a lázeňské léčebné výkony (procedury). Klient si hradí stravování a ubytování dle požadované kategorie. Zdravotní pojišťovna nehradí dopravu do lázní a zpět. Klient nemá nárok na vystavení pracovní neschopnosti po dobu svého pobytu v lázních.

5

Schválení pojišťovnou

Pokud je návrh zdravotní pojišťovnou schválen, je odeslán do lázní, které jsou v návrhu uvedeny na prvním místě. Přijímací a ubytovací kancelář lázní návrh zaeviduje a vytvoří rezervaci. Délka pobytu je vždy vypsána přímo v návrhu a řídí se příslušnou indikací k diagnóze (obvykle činí 21 nebo 28 dní).

6

Odeslání zvacího dopisu

Přijímací a ubytovací kancelář zašle klientovi „Zvací dopis“, ve kterém klienta pozve k nástupu do lázní na určitý den.

7

Vítejte v Lázních Darkov

Nyní už nic nebrání tomu, abyste se vydali do našich lázní. Doporučujeme si projít ještě před návštěvou možnosti wellness, kultury a volnočasových aktivit.

Online žádost

Napište si o více informací k vyřízení pobytu v Lázních Darkov. Využijte náš online formulář. Na vaši žádost odpovíme v nejbližším možném termínu.

Vyplnit žádost